ДЕГЕНЕРАТИВНО ЗАБОЛЯВАНЕ НА ДИСКОВЕТЕ НА ПРЕШЛЕНИТЕ

ДЕГЕНЕРАТИВНО ЗАБОЛЯВАНЕ НА ДИСКОВЕТЕ НА ПРЕШЛЕНИТЕ, жена в трийсетте, редовни процедури

Б. имаше болка в долната и средна част на гърба със спазми, както и скованост около раменете. Като дете е имала травма в долната част на гърба. Също страдаше от стрес. Имаше 3 деца между 8 месеца и 4 години. Тя трябваше да се премести в нова къща скоро след втората й процедура. Болката в гърба й изчезна след втората процедура, когато беше прибавено Боуен движението за таз и въпреки, че е пренасяла много на брой тежки кутии докато се е премествала, тя не е имала проблеми с гърба. Тъй като Боуен лечението й помага със стреса, тя го продължи. Тя твърди, че не е минавала зима без постоянно да се разболява, но вече е добре откакто е започнала Боуен процедурите. По нейни думи: „Бях диагностицирана с дегенеративно заболяване на дисковете на прешлените и от 12 години страдам от болки в долната част на гърба, които се влошиха след раждането на децата ми. Цялото лято на 1999 година болката беше жестока и честа, като често преминаваше надолу към краката ми и нагоре към врата и раменете ми. След 2 процедури Боуен премина почти изцяло. Оттогава съм имала слаби пристъпи, които преминават след няколко дни. Допълнително, лечението Боуен изглежда има значителен ефект върху здравето ми като цяло, като на практика не съм боледувала цяла зима, а също психичното/емоционалното ми състояние е много по-добро. Вече нямам лошите дни и депресии, от които страдах с години.”

Вижте още случаи

Представените случаи показват силата и ефективността на Боуен. Въпреки че тук се описват подобрения на определени състояния, важно е да се знае, че това не е гарантиран лек за всички случаи с такива проблеми. Техниката Боуен лекува тялото като цяло, а не специално болестта. Въпреки това има много примери, при които представените проблеми са решени.

Източник

Вашият коментар

